818

(video) CEA MAI URMARITA RECLAMA: 31 de milioane de vizualizari in 6 zile pe YouTube




O reclamă în care apar mai mulţi bebeluşi dansatori a reuşit să ia cu asalt internetul, videoclipul fiind vizualizat de mai mult de 31 de milioane de ori pe YouTube, în mai puţin de o săptămână
 
Reclama, care urmăreşte conceptul lansat de Evian, Live Young, arată mai mulţi adulţi care sunt şocaţi să se descopere în reflexia vitrinei unui magazin ca bebeluşi. Toţi, adulţii şi bebeluşii, încep să danseze, pe melodia faimoasă a anilor '90 "Here comes the Hotstepper".
 
VIDEO
 
Campania este foarte curajoasă şi cuprinde, scrie AdWeek, atât postere digitale care vor duce conceptul aproape de oameni, dar şi o aplicaţie pentru smartphone-uri care va permite oamenilor adulţi să devină "bebeluşi", cu ajutorul unui software de recunoaştere facială.


0