Dacia Duster, vandalizata în reclamele nemţilor
Patru spoturi publicitare ale SUV-ului, difuzate în Germania, au stârnit discuţii aprinse, după ce, în filmuleţele de promovare, maşina este făcută praf.
Dacia Duster
Sursa: DACIA FURIE
Parbrizul Dusterului este distrus cu o crosă de golf în primul clip publicitar
NERVI
Şi doamnele sunt supărate pe Duster. Aici, şoferiţa îi zgârie portiera cu o chei
RĂZBUNARE
Oglinda retrovizoare a SUV-ului este lovită cu picioarele într-o altă reclamă
PROMOVARE
Un morman de gunoi „aterizează” pe capotă
Dacia Duster
Sursa: DACIA
prevnext
12345
Publicitarii germani vor să şocheze cu noile reclame pentru Dacia Duster. Patru spoturi de promovare, în care SUV-ul românesc e făcut praf de şoferii unor autoturisme de lux, sunt rulate în mediile online după ce, zilele trecute, au fost postate pe site-ul oficial din Germania, www.dacia.de.
Sub sloganul „Privilegiile trebuie să rămână privilegii”, nemţii vor să arate că Duster-ul este un concurent puternic pentru cei mai scumpi şi mai cunoscuţi producători de autoturisme.
Cu pubela pe capotă
Primul clip, filmat într-o parcare plină cu maşini de lux, îl arată pe un individ care coboară dintr-un Range Rover. „Întâlnirea” cu Duster-ul pare să-i provoace o furie nebună, scoate o crosă de golf din portbagaj, apoi îi aplică autoturimsului românesc câteva lovituri puternice în parbriz.
Şi femeile par să urască după Duster şi, pentru al doilea clip publicitar, scenariul se repetă. Într-o parcare subterană, o domnişoară care coboară tot dintr-un autoturism luxos se răzbună pe Duster, zgâriindu-i cu poftă şi cu o cheie portiera. În celelalte două spoturi, SUV-ul românesc mai îndură o pubelă răsturnată pe capotă şi câteva lovituri în oglinda retrovizoare.
Pentru cei care nu aleargă după un statut social
Reprezentanţii mai multor site-uri auto din Germania au încercat să desluşească sensul acestor spoturi agresive. Pornind de la întrebarea „ce caută un Duster care costă 11.900 de euro lângă altele de cel puţin trei ori mai scumpe?” i-a făcut pe nemţi să se gândească la faptul că publicitarii vor să arate că, în perioada asta, clienţii caută cel mai mult un raport echilibrat calitatepreţ.
Specialiştii de la www.motor- traffic.de au scris că „în Germania, statutul social contează, iar acesta este reprezentat şi de maşina pe care o conduci. Dacia simbolizează statutul social al oamenilor care nu aleargă după un statut social”.
Invidia concurenţei
Pentru Constantin Stroe, vicepreşedintele Consiliului de administraţie Dacia, spoturile publicitare nu reprezintă o surpriză: „Sunt sigur că s-a dorit sublinierea invidiei celorlalţi producători mari pe succesul pe care îl are acum Duster-ul în străinătate”. Stroe spune că n-a fost mirat nici atunci când a aflat că Dacia a pus cel mai mult umărul la ieşirea României din recesiune. „Dacă ar mai fi fost în ţară încă alte trei companii care să exporte la fel de mult, creşterea economică ar fi fost mai consistentă”.
Un raport oferit de reprezentanţii Dacia indică faptul că cei mai mulţi clienţi preferă dotările de top ale SUV-ului produs la Mioveni. Cea mai ieftină versiune costă 11.150 de euro, cu motor pe benzină, în timp ce preţurile pentru modelele diesel pleacă de la 14.300 de euro, însă fără tracţiune integrală. Pentru astfel de modele, preţul minim este de 16.000 de euro.
Dacia Duster
Sursa: DACIA FURIE
Parbrizul Dusterului este distrus cu o crosă de golf în primul clip publicitar
NERVI
Şi doamnele sunt supărate pe Duster. Aici, şoferiţa îi zgârie portiera cu o chei
RĂZBUNARE
Oglinda retrovizoare a SUV-ului este lovită cu picioarele într-o altă reclamă
PROMOVARE
Un morman de gunoi „aterizează” pe capotă
Dacia Duster
Sursa: DACIA
prevnext
12345
Publicitarii germani vor să şocheze cu noile reclame pentru Dacia Duster. Patru spoturi de promovare, în care SUV-ul românesc e făcut praf de şoferii unor autoturisme de lux, sunt rulate în mediile online după ce, zilele trecute, au fost postate pe site-ul oficial din Germania, www.dacia.de.
Sub sloganul „Privilegiile trebuie să rămână privilegii”, nemţii vor să arate că Duster-ul este un concurent puternic pentru cei mai scumpi şi mai cunoscuţi producători de autoturisme.
Cu pubela pe capotă
Primul clip, filmat într-o parcare plină cu maşini de lux, îl arată pe un individ care coboară dintr-un Range Rover. „Întâlnirea” cu Duster-ul pare să-i provoace o furie nebună, scoate o crosă de golf din portbagaj, apoi îi aplică autoturimsului românesc câteva lovituri puternice în parbriz.
Şi femeile par să urască după Duster şi, pentru al doilea clip publicitar, scenariul se repetă. Într-o parcare subterană, o domnişoară care coboară tot dintr-un autoturism luxos se răzbună pe Duster, zgâriindu-i cu poftă şi cu o cheie portiera. În celelalte două spoturi, SUV-ul românesc mai îndură o pubelă răsturnată pe capotă şi câteva lovituri în oglinda retrovizoare.
Pentru cei care nu aleargă după un statut social
Reprezentanţii mai multor site-uri auto din Germania au încercat să desluşească sensul acestor spoturi agresive. Pornind de la întrebarea „ce caută un Duster care costă 11.900 de euro lângă altele de cel puţin trei ori mai scumpe?” i-a făcut pe nemţi să se gândească la faptul că publicitarii vor să arate că, în perioada asta, clienţii caută cel mai mult un raport echilibrat calitatepreţ.
Specialiştii de la www.motor- traffic.de au scris că „în Germania, statutul social contează, iar acesta este reprezentat şi de maşina pe care o conduci. Dacia simbolizează statutul social al oamenilor care nu aleargă după un statut social”.
Invidia concurenţei
Pentru Constantin Stroe, vicepreşedintele Consiliului de administraţie Dacia, spoturile publicitare nu reprezintă o surpriză: „Sunt sigur că s-a dorit sublinierea invidiei celorlalţi producători mari pe succesul pe care îl are acum Duster-ul în străinătate”. Stroe spune că n-a fost mirat nici atunci când a aflat că Dacia a pus cel mai mult umărul la ieşirea României din recesiune. „Dacă ar mai fi fost în ţară încă alte trei companii care să exporte la fel de mult, creşterea economică ar fi fost mai consistentă”.
Un raport oferit de reprezentanţii Dacia indică faptul că cei mai mulţi clienţi preferă dotările de top ale SUV-ului produs la Mioveni. Cea mai ieftină versiune costă 11.150 de euro, cu motor pe benzină, în timp ce preţurile pentru modelele diesel pleacă de la 14.300 de euro, însă fără tracţiune integrală. Pentru astfel de modele, preţul minim este de 16.000 de euro.