990

“Marca Comercială a anului” şi-a desemnat învingătorii

 
Concursul  “Marca comercială a anului” şi-a desemnat  joi, 3 februarie, învingătorii la cele 7 nominalizări şi 16 categorii. La ediţia a VIII-a a concursului au participat 86 proiecte ale 69 de companii. Cu marele premiu, „Mercuriul de Aur", au plecat acasă 43 de mărci comerciale, 18 mărci au obţinut medalii de aur, 8 - medalii de argint, iar 7 au primit Medalia de Aur „Patrimoniul Republicii".
 
”Dumneavoastră reprezentați forța economică a țării și asigurați cu locuri de muncă moldovenii, reprezentați imaginea țării noastre atît în plan intern, cît și extern. La mai mult și la mai mare”, le-a urat preşedintele interimar, Marian Lupu.
 
Anul curent, în cadrul concursului a apărut o nominalizare nouă: „Rebranding". Tradiţional au fost premiaţi şi învingătorii nominalizărilor: „Debutul anului", Marca comercială „Export", Marca comercială „Inter", Marca comercială „Profi", Marca comercială „Responsabilă Social", „Aprecierea Consumatorilor" şi nominalizarea închisă „Reputaţie şi Încredere".
 
Printre mărcile comerciale ce au obţinut distincţii la ediţia a VIII-a a concursului sunt: Barza Albă, Confort, Domniţa, Filleti, Ionel, Litera, Moldcell, Moldtelecom, Spicul de Aur Naturalis, Bucuria Orange Moldova, Polimobil, Viorica Cosmetic, Zorile, etc.
 
Premierul Vlad Filat a accentuat că acest eveniment reprezintă o oportunitate de evaluare şi apreciere a agenţilor economici ce produc mărfuri şi servicii de calitate. „Fiecare om are nevoie să fie apreciat, să-i fie recunoscute rezultatele muncii. Felicitări pentru aceste realizări şi la ediţiile viitoare sper să fim mai mulţi în viitor. Rugămintea este ca să daţi dovadă de mai multă insistenţă”, a spus Vlad Filat. 
 
Concursul „Marca comercială a anului" este iniţiat de Camera de Comerţ şi Industrie şi se organizează în colaborare cu Agenţia de Stat pentru Proprietatea Intelectuală.
 
politik
0