Eu invat ultimul an la USM...ce sa spun...universitate ca toate universitatile, sunt si profesori "buni", sunt si "rai" ca peste tot. Una stiu, cine vrea sa invete o va face independent de universitatea in care invata. Eu acum mai am vrio 5 luni pina la terminarea studiilor in domeniul informaticii si vreau sa spun ca doar nu demult m-am apucat sa studiez mai aprofundat obiectul...pina acum...shara...
просто думаю туда поступать, может подскажут какой язык выбрать дополнительный..ну и вообще побольше хотелось бы узнать о факультете, зашел туда сегодня, так там одни девушки)))
nutza1...4ebanovi4: "Люди, тут ктонибудь учиться на инъязе???!!!=((...
ну и как тебе, понравилось? какие языки учила? устроилась работать по специальности?
nu recomand nimanui catedra de administrare a afacerilor. studii = 0, profi slabi (cu mici exceptii), atitudinea fata de studenti ca fata de animale.. atit.
eu am absolvit-o in 2004 :)
мечтаю скорее закончить долбанный универ. очень хочу скорее чтоб это завершилось.
oamenii s-au saturat sa mai invete, sau numai de USM s-au saturat ?! care e problema pe acolo ? ce nun va place ?!
eu
am fost...
fuckultatea M&Informatica
da fratele meu o absolvit USM, ULIM, ASEM :D
Eu invat ultimul an la USM...ce sa spun...universitate ca toate universitatile, sunt si profesori "buni", sunt si "rai" ca peste tot. Una stiu, cine vrea sa invete o va face independent de universitatea in care invata. Eu acum mai am vrio 5 luni pina la terminarea studiilor in domeniul informaticii si vreau sa spun ca doar nu demult m-am apucat sa studiez mai aprofundat obiectul...pina acum...shara...
Люди, тут ктонибудь учиться на инъязе???!!!=((
Un click care iti va schimba viata!
2000
www.New-Technology.md
Stiri on-line pentru toti studentii... Ultimele noutati in lumea Tehnologiilor NOI
iaca na USM-ul si aici e discutat da eu am crezut ca numai in rindurile celor ce practica ritualuri Woodo....