1861

Deservirea --- BOMBA :(

Ma mira strasnic un fapt. Adica nu prea pot intelege cum una din cele mai mari retele de magazine "BOMBA" cheltuie atitia bani pe publicitate si practic isi strica autoritatea creata cu deservirea proasta. Cel putin in cazul meu asa si a fost. Intr-o zi de duminica am treceam la "BOMBA" de pe str.Stefan cel Mare cu intentia sa-mi cumpar ventilator. Vad care imi convine si normal ca doresc sa aflu mai multe despre el. Intreb managerii de acolo, si HOPspre uimrea mea doi dintre ei se uita la "ERALAS" si cam le in "crila" de ceea ce se intimpla in jurul lor, altul cu cea mai mare placere se juca la calculator (STRATEG -nu saga); Eevident am accentuat intrebare la care asa numitii "manageri" aratau unul la altul cu degetul, neputind decide cine trebuie sa raspunda la o intrebare simpla. Intr-un final au cine e mai (Lisii) si cu cea mai mare placere (vorbesc ironic cine nu a inteles) a inceput sa-mi raspunda la intrebari de parca eu i-am retinut salariu timp de un an. Apoi ma duc la casa sa achit cumparatura, e normal ca o intreb pe casierita cum pot vorbi cu administratorul, ea imi raspunde ca habar nu are ude e. Ei bine, o intreb eu, da un numar de contact el puteti sa-mi dati, la care domnisoara imi spune sa vin miine. Fiind naiv si crezind ca domisoara a auzit de RTS (revolutia tehnico-stiintifica) o intreb daca imi poate da o adresa de e-mail la care pot contacta administratia, la care domnidoara cu o privire naiva raspunce ca nu stie ce e aia, si ca in genere ea nu demult lucreaza aici. Uite asa e deservirea la BOMBA te interseaza ceva,- raspunsul nu-l vei avea. Lasa banii si vina miine. P.S. De parca un cuvint bun si o atitudine normala fata de client ii costa cu mult mai scump decit publicitatea lor. Dar ce sa-i faci asa sunt conditiile Economiei de Piata.
0