3d
Pi desen i lamurit sheea shi treb di facut.Eu am procedat in urmatorul fel am proiectat toate poligoanele pe XZ adica (mas[X][Z]=numarulpoligonului) pe urma in timpul renderului se afla dupa X shi Z cele 3 coordonate shil aflam Y,dar... metoda asta ari 2(shel putin eu atiteam am vazut) neajunsuri:1.In cazul unor poligoane(triunghiuri) ascutite tari :) ap erorile de rotunjire is mari adika ramini multe elementa a masivului nedeterminate (mas[X][Z]=nustiu), am inshercat sa le eu pe cele din preajma(mas[X][Z]=mas[X+1][Z+]) da in acest caz merji cam cu izgituri :D shap tot una pot sa mai ramina elemente a masivului nedeterminate.2.Mersul sub un pod (adika cind esti sheva deasupra) i imposibil cu un masiv da cu mai multe masivuri i prea complicat. (Da pentru cei curioshi relieful(planul) este exportat din 3dsmax)Poati shineva ari alte metode sau poate o vazut linkuri la aceasta tema ?