Motivul pentru care aceste companii au scos literele A, B și O din logo-urile lor
A, B și O nu sunt doar niște litere indispensabile limbajului uzual. Știm cu toții că reprezintă grupele de sânge, iar fără ele, ei bine, nici nu am exista.
O nouă campanie a adus laolaltă mai multe companii foarte populare, care au renunțat la aceste litere în logo-urile lor, scrie playtech.ro.
Din fericire, brandurile au reacționat pozitiv instantaneu, iar în galeria de mai sus puteți vedea ce a ieșit. Campania este însoțită de hashtagul #MissingType și a fost realizată printr-o colaborare între NHS Blood and Transplant și Engine Group, o agenție de PR londoneză. Scopul inițiativei este de a atrage atenția asupra importanței donării de sânge, pentru Săptămâna Națională a Donării de Sânge.
Pentru că și în România există o criză a donatorilor de sânge, motiv pentru care multe intervenții chirurgicale trebuie amânate, au apărut și la noi campanii care încurajează această practică. Poți găsi aici toate informațiile necesare, în cazul în care vrei să contribui și tu.
Cantitatea de sânge donată, la nivel internațional, a scăzut cu 30% în ultimii 10 ani. Branduri mari precum Google, Microsoft, Tesco, Nandos și Dairy Milk au decis să se alăture și să își manifeste susținerea. Campania se desfășoară între 16 august și 21 august în 21 de țări, printre care amintim Canada, Irlanda, Statele Unite, Australia, Singapore, Africa de Sud. Restul fotografiilor pot fi văzute aici, iar întreaga campanie poate fi urmărită pe Twitter, după hashtagul #MissingType.
unimedia.info