Instagram are un nou „look”. Iată motivul care a dus la această schimbare de design
Utilizatorii Instagram au observat probabil că iconița aplicației a căpătat un nou design. Iată motivul pentru care Instagram a renunțat la vechiul design ce devenise deja un brand recunoscut.
Instagram și-a schimbat logo-ul într-unul colorat în nuanțe roz, oranj și violet. Cei de la Instagram motivează schimbarea prin faptul că anume acest design, spun ei, reflectă cât de mult aplicația s-a schimbat în timp de la creare, scrie Telegraph.
Aplicația, numită inițial Burbn, a devenit populară inițial pentru filtrele foto și efectele care confereau imaginilor un aspect retro. Dacă înainte fotografiile modificate aici erau transferate apoi pe Facebook sau Twitter, acum Instagram a devenit ea însăși un fenomen social. Aplicația are în prezent mai mult de 400 de milioane de utilizatori.
„Am fost inspirați de modul în care comunitatea de utilizatori a crescut și s-a schimbat, și am vrut să creăm ceva ce poate reflect cât de actual a devenit storytellingul pe Instragram”, a menționat unul din vorbitorii companiei.
Aplicații suportate de Instagram – Boomerang, Layout și Hyperlapse au și ele noi designuri în aceeași tonalitate de culori.
Modificări în privința funcționabilității aplicației nu au fost făcute.
diez.md