470

Jumătate din cheltuielile electorale ale Partidului Democrat au plecat în contul Prime TV

 
Partidul Democrat a depus recent la CEC raportul financiar, potrivit căruia a cheltuit doar într-o săptămână de campanie cca 3,3 milioane de lei. Astfel, democrații îi devansează pe foștii lideri - liberal-democrații, care până în prezent, au cheltuit pentru promovarea lui Victor Bodiu 2,1 milioane lei. 

Jumătate din suma facturii pentru publicitate a PD, mai exact 1,7 milioane de lei, au plecat în contul Prime TV. Cu alte cuvinte, banii achitați de democrați pentru promovarea Valentinei Buliga doar la un post de televiziune practic echivalează cu toate cheltuielile electorale ale PLDM sau PCRM în prima săptămână de campanie.

Potrivit raportului CEC, PLDM a cheltuit 2,1 milioane de lei, fiind urmați de către PCRM, cu 1,9 milioane lei.

La polul opus se află Partidul Liberal, care a indicat zero lei la capitolele venituri și cheltuieli.

UNIMEDIA amintește că și în campania pentru alegerile parlamentare din 28 noiembrie 2010, PD a fost lider la capitolul cheltuieli electorale - 11,7 milioane de lei. Dintre aceștia, cca 3 milioane de lei au fost achitate postului Prime TV.




0