1552

Automobilul Anului in Moldova 2006

Cu totii am asteptat cu nerabdare rezultatele Concursului National „Automobilul Anului in Moldova 2006”. Ajuns la cea de-a doua editie, acest concurs va deveni traditional, fiind indicatorul cel mai bun al opiniei consumatorilor, precum si a expertilor in domeniu. Finala Premiului National a avut loc la data de 15 decembrie, in pavilionul 2 al complexului expozitional Moldexpo. In premiera, in sala de fesitivtati au fost prezente si automobilele castigatoare in clase, 16 la numar, precum si masina declarata „Automobilul Anului in Moldova 2007”. Ceremonia de premiere a fost onorata de peste 350 invitati, printre care s-au numarat cei mai de vaza reprezentanti ai lumii auto ai republicii, partenerii actiunii si prieteni ai revistei.Pentru inceput ar trebui sa-i mentionam pe acei, in mare parte datorita carora am reusit sa punem la punct acest concurs de amploare nationala si anume, organizatorii, sponsorii si partenerii nostri fideli. Cititorii permanenti stiu deja ca organizatori ai Premiului National „Automobilul Anului in Moldova 2006” au fost revistele Auto Expert si Avto Bazar, sustinute de Asociatia Presei Auto din Republica Moldova. Sprijinul financiar a venit din partea sponsorilor – companiilor MAIB-Leasing, AFES-M (companie de asigurari) si sponsorului traditional al actiunii – Triumf Unitried – reprezentant oficial al uleiurilor Shell in Moldova. Dar fara sponsorii informationali nu ar fi fost posibil sa efectuam o actiune de o amploare atat de mare, asa ca in acest sens ne-am asigurat cu cei mai siguri parteneri cu putinta – televiziunea PRO-Tv Chisinau si postul de radio PRO-FM, care au tinut publicul larg la curent cu cele mai importante evenimente pe tot parcursul actiunii. Parteneri tehnici ai proiectului s-au oferit sa fie companiile Soft Expert si StarNet, datorita carora a fost posibila existenta site-ului oficial al concursului www.automobilulanului.md, iar in timpul decernarii premiilor – transmisiunea in direct al show-lui pe acest site. Ceilalti parteneri au avut si ei rolul sau in organizarea concursului, este vorba de Toyo Tires, C&C Tuning, Thule si Tenax. La fel, am fost sustinuti pe larg de o multime de colegi din alte publicatii autohtone, care au fost alaturi pe intreg parcursul concursului. Dintre partenerii media trebuie mentionati revistele VIP Magazin, Business Class, MegaMarket si Promo, ziarele Timpul, ECO si SMS Market. Parteneri din Internet Media au fost compania Simpals, site-urile Reporter.md si Agenda.md. Le aducem tuturor calde multumiri pentru ajutorul acordat si speram la o colaborare la fel de fructuoasa si pe viitor.Credem ca ar fi corect sa amintim cum s-au ales automobilele castigatoare in clase, precum si cel ce a primit Marele Premiu – titlul de „Automobilul Anului in Moldova 2007”, in special pentru cititorii care nu sunt avizati cu aceasta procedura. Automobilele, ce deja poarta titlul "Automobilul Anului in Moldova 2006" in fiecare clasa, au fost alese de publicul larg prin intermediul voting-ului. Concursul a fost petrecut cu sprijinul celor mai fideli prieteni ai nostri – cititorilor revistelor „Auto Expert” si „Avto Bazar” ce au completat anchetele din aceste publicatii, precum si a vizitatorilor site-ului www.automobilulanului.md. Victoria unui model in fiecare clasa a depins direct de numarul de voturi pe care le-a acumulat, adica de aprecierea consumatorilor. Automobilele, propuse in Moldova de importatorii oficiali, 250 la numar, au fost divizate in 15 clase, fiecareia dintre ele fiindu-i conferita litera respectiva a alfabetului latin (A,B,C s.a.m.d.), iar modelelor plasate in ordine alfabetica – numere de ordine individuale. Clasificarea automobilelor e bazata pe varianta europeana de clasificare a modelelor, luind in consideratie si specificul pietei locale. Trebuie de mentionat ca noutatile, aparute in acest an, au fost prezentate la concurs si intr-o nominalizare aparte – Noutatea anului, care a fost, de fapt, un Grand-Prix desemnat de consumatori. In plus, sa optat si pentru decernarea unor premii speciale, destinat marcii cu cel mai mare numar de vanzari – Top Sales; si brandului preferat al consumatorilor – Marca Preferata.In urma unei contorizari riguroase si foarte minutioase (care ne-a costat multi nervi si sanatate:-) ), a fost inregistrat un total de 32 367 voturi in toate clasele, ceea ce este de aproape 2.5 ori mai mult fata de editia de anul trecut. Acest fapt ne indica o crestere a popularitatii concursului, ceea ce nu poate sa nu ne bucure. Pentru a fi mai precisi, va anuntam cifrele exacte ale votarii – 18 727 voturi pe site-ul oficial al concursului, 5 848 de anchete si 7 792 sms-uri. Cel mai destoinic dintre automobilele nou-aparute pe piata republicii, care poarta titlul de „Automobilul Anului in Moldova 2007” a fost ales in al mod. In urma unei analize foarte serioase, din cele 50 de masini debutante ale acestui an au fost selectate doar 10, dintre care si urma sa fie ales cel mai bun dintre cei mai buni. Aceasta sarcina nu prea usoara a avut-o un juriu format din oameni, pentru care automobilele inseamna mai mult decat mijloace de transport – jurnalistii cei mai de vaza din presa auto si reprezentanti din sporturile cu motor – autocross si autoslalom. Acest juriu a testat automobilele-finaliste in regim de forta timp de aproximativ 12 ore in probele obligatorii: poligon, sosea si macadam. O alta conditie de baza, daca nu chiar cea mai importanta, a fost raportul dintre pret, calitate, design si costurile de intretinere. Si iata caluni, 13 noiembrie, din cele zece finaliste pentru titlul principal «Automobilul Anului 2007 in Moldova» a fost desemnat castigatorul marelui premiu. Cei zece pretendenti au fost: Chevrolet Aveo, Fiat Grande Punto, Opel Corsa, Peugeot 207, Ford S-Max, Renault Clio III, Hyundai Santa Fe, VW Jetta, Nissan Note si Toyota RAV4. Din pacate, unul dintre principalii favoriti – Opel Corsa, nu a putut fi prezentat pentru testari, din aceasta cauza el a fost scos din cursa pentru premiul cel mare. Si uite-l, momentul cand rezultatele sunt deja cunoscute (cei drept, unui numar limitat de persoane). Timpul, ocupat cu diferite probleme organizatorice a trecut foarte repede, ziua cea mai importanta apropiindu-se vertiginos. Totusi, avand la activ experienta acumulata la prima editie a concursului, am reusit sa trecem cu brio peste toate momentele nu prea placute, pentru a organiza in final o adevarata sarbatoare pentru toti amatorii si cunoscatorii de automobile.Pentru a gazdui atat oaspetii ceremoniei, cat si automobilele castigatoare, am hotarat sa folosim unul dintre pavilioanele complexului expozitional „Mold Expo”. Masinile au fost asezate pe perimetrul salii, invitatii avand posibilitatea de a le admira din toate partile, in centru fiind amplasat, sub o cuvertura de matase, marele castigator. Si pentru a mari intriga, automobilul premiant a fost „camuflat” cu o multime de baloane umplute cu heliu, care ascundeau formele ce puteau trada unui cunoscator marca si modelul.Pentru a prezenta Gala de decernare a premiilor au fost invitati redactorul-sef al revistei Auto Expert Andrei Tabuica si prezentatoarea postului de televiziune PRO-Tv Chisinau Natalia Cheptene. La fel ca si concursul, show-ul a fost divizat in doua parti – premierea castigatorilor pe clase si decernarea premiilor pentru Top vanzari, Noutatea Anului si bineinteles, cel mai important – Grand-Prix-ul concursului.Prima parte a inceput cu o mica trecere in revista a regulilor concursului si statistica voturilor. Dar, inainte de a trece la decernarea premiilor, pe scena a fost invitat unul dintre cei mai importanti oameni din sfera auto al Moldovei – Presedintele Asociatiei Iportatorilor Auto din republica D-l Victor Miculet. Dansul a remarcat importanta acestui eveniment in viata si cultura auto din Moldova si a sustinut initiativa de transforma acest concurs intr-o adevarata traditie, ce va servi drept un indicator foarte bun al ritmului de dezvoltare a pietii auto in particular si a intregii economii nationale in general. Decernarea premiilor a inceput, dupa cum si era de asteptat, de la clasa A – Mini. Aceste automobile de oras pot fi cu 3 sau 5 usi, foarte des avand caroserie apropiata de monovolum – intruchiparea practicitatii in dimensiuni mici, dar ce reusesc sa ramana foarte atragatoare din punct de vedere stilistic. In clasificarea europeana astea sunt automobilele cu lungimea de pana la 3.7 metri si ofera spatiu pentru 2-4 persoane. Castigator al acestei nominalizari al doilea an la rand a devenit Citroen C2, ce a acumulat 28 % din voturi, devansand Fiat Panda cu 22 % si Peugeot 1007cu 21 %. Pentru a ridica premiul in scena a fost invitat directorul salonului Citroen D-l Oleg Mihalache, care a declarat cu satisfactie ca doua premii la rand in aceeasi clasa este cea mai buna dovada a simpatiei consumatorilor fata de acest automobil elegant. In timpul decernarii primului trofeu s-a atras atentia la noua forma a premiului, ce va ramane traditionala – un volan de bronz pe un postament de granit negru, executate in exclusivitate manual. Urmatoarea dupa clasificarea europeana este Clasa B – Mica. Aceasta clasa cuprinde automobilele cu lungime de la 3,7 la 4,1 metri, fiind mai multe tipuri de caroserii disponibile. Aici sunt prezente si sedan-uri si fastback-uri. Se comporta destul de bine in oras, dar si pe sosea. Dupa nivelul de echipare si pret uneori nu se deosebesc de modelele din clasele superioare. Invingator in aceasta clasa extrem de populara a devenit Opel Corsa cu 18 % voturi, urmat de Peugeot 207 (15 %) si Renault Clio III (14 %). Pentru primi trofeul pe scena a urcat directorul salonului Opel D-l Sergiu Lucasevici. Dansul a mentionat ca noua Corsa este o continuatoare fidela a traditiei marcii Opel si cei ce au optat pentru dansa au facut o alegere corecta.Din Clasa C – Compacta fac parte automobilele cu lungimi intre 4.1 si 4.5 metri, unii reprezentanti ai clasei practic nu se mai deosebesc de automobilele clasei medii. „Clasa Golf”, cum mai e numita clasa compacta, este un sector de piata cu o concurenta acerba, ce domina in Europa deja de cateva decenii. In ultimul timp se remarca tendinta de a mari dimensiunile automobilelor din aceasta categorie, ele capatand calitati de monovolum. Si, cum era de asteptat, invingatoare in aceasta clasa a devenit noua VW Jetta – construita pe platforma automobilului ce a dat denumire Golf-clasei. Pentru modelul de la VW, o noutate si el pe piata Moldovei, au votat 21 %, urmatoarii la rand fiind Mazda3 cu 18 % si Opel Astra cu 15. De data aceasta, cea care a primit premiul binemeritat a fost directorul salonului VW D-na Natalia Busuioc. Fiind una dintre putinele reprezentante ale sexului frumos in „clanul” businesului auto, D-ei s-a aratat foarte multumita de premiul obtinut, multumind organizatorilor concursului pentru staruinta de care au dat dovada in organizarea acestei sarbatori. Urmatoarea la rand a fost Clasa D – Medie, care reprezinta o companie foarte diversa, in care poti intalni chiar si veritabili „aristocrati”, care sunt folositi si in scopuri reprezentative. Nivelul de confort, echipare si caracteristicile tehnice pot fi cu mult peste medie. Granitele dimensiunilor sunt un pic mai greu de delimitat – unele dintre modele pot atinge lungimea de pana la 4.9 metri. Prima in aceasta clasa a devenit Skoda Octavia (25 % voturi), pe locul doi – VW Passat (22 %) iar pe trei – Mazda6 (11 %). Pentru a ridica trofeul in scena a urcat directorul salonului Skoda, D-l Maxim Buzdugan. Dansul a multumit alegatorilor pentru increderea acordata si a spus ca premiul este inca o dovada a calitatii ridicate a automobilelor Skoda.Foarte solid, calitativ si, cel mai important, foarte scump si pretentios. Este vorba despre Clasa E – Mare. Cu oricare dintre prioritatile prezente, mult se plateste si pentru prestigiu. In clasificarea europeana la clasa mare sunt atribuite automobilele cu lungimi de la 4.7 la 5.0 metri. Si iarasi, al doilea an consecutiv aceasta clasa este dominata de Audi A6 (32 %), care le-a surclasat pe BMW seria 5 (29 %) si Toyota Camry (27 %). Detinator al acestui premiu prestigios de acum incolo va vi directorul tehnic al salonului Audi, D-l Oleg Rudenco, care a remarcat ca doua premii mari la rand inseamna o satisfactie dubla. Dupa decernarea premiului in clasa E, pe scena a fost invitat unul dintre reprezentantii sponsorilor si anume Alexei Musteata, directorul general al companiei “MAIB Leasing”, care a felicitat premiantii si invitatii galei de premiere si a declarat ca, cu ocazia petrecerii concursului, compania “MAIB Leasing” vine cu o noua oferta pe piata de leasing. Cu doar 14% anual, aceasta propunere este cea mai avantajoasa la moment de pe piata, fapt ce poate atrage o multime de doritori de a procura un automobil nou. Surprinsi in cel mai placut mod de aceasta propunere interesanta, prezentatorii show-lui si invitatii au trecut la urmatoarea clasa – Premium –F.Lumea de elita – o societate inchisa pentru majoritatea oamenilor. De obicei, posibilitatile automobilului depasesc asteptarile posesorului. El, de cele mai multe ori, nici nu urca la volanul acestei masini. Limita de sus a pretului unui astfel de automobil poate sa nu existe in genere. Acesta nu mai este deja un mijloc de transport, ci, mai degraba, un indicator al statutului posesorului. In aceasta clasa invingator a devenit nimeni altul decat unul dintre intemeietorii acestei clase – Mercedes-Benz S Klasse cu 33 % voturi, care a batut concurenta traditionala – BMW Seria 7 (29 %) si Audi A8 (27 %). Din pacate, acest automobil de o maxima eleganta nu a fost prezent la premiere, fapt ce nu a incurcat directorului general al salonului Mercedes Benz, D-l Stanislav Belenco sa primeasca premiul. Pentru a compensa macar putin lipsa masinii, D-lui a descris-o cu lux de amanunte si pomenit cateva date importante din istoria acestui automobil, devenit una dintre legendele auto ale lumii. Urmatorul premiu a fost pentru Clasa Sport – G. Adevarate „Generatoare de adrenalina”. Sunt recomandate individualistilor cu sufletul vesnic tanar si un bun suport material. Automobile pentru egoisti, pentru cei care prefera sa savureze viteza intr-un „cerc foarte restrans”, ori chiar in absenta pasagerilor. Cel mai sportiv a fost declarat BMW Seria 6 (29 %), pe locul doi – Audi TT (26 %), pe trei – Mercedes Benz CL (15 %). Acest trofeu prestigios a fost inmanat directorului salonului BMW, D-lui Oleg Frunze care a promis solemn ca in anul viitor va face tot posibilul sa aduca in Moldova asa branduri de extra-clasa ca Aston Martin si Maserati. Sa vedem daca se tine de cuvant.Clasa Cabrio – H nu este cea mai populara clasa in Moldova fiind, mai repede, un „produs sezonier”. Destul de rar intalnite la noi, sunt conduse, de obicei, de cei „cu vaste posibilitati materiale”. Asigura un interes sporit din partea publicului. Unele modele sunt dotate cu pavilion rigid escamotabil, din care cauza sunt numite „coupe-cabriolet”. Mazda MX-5 a fost cea care a acumulat cel mai mare numar de voturi – 23%, pe locul II fiind BMW Seria 6 Cabrio cu19%, iar pe trei – Mercedes-Benz SLK cu 18 %. Dar aici publicul a avut parte de o surpriza neplacuta –automobilul lipsea, iar directorul salonului nu a dorit sa ne onoreze cu prezenta sa pentru a ridica trofeul. De aceea, printr-o hotarare unanima am lasat premiul in redactie, drept amintire. Urmatoarele pe lista sunt automobilele cu caroserie break, tractiune integrala, decor exterior „off-road” din plastic si garda la sol marita – aceasta e reteta crearii unei clase de modele relativ noi – Crossovere – I, sau berlina cu capacitati de trecere sporite. Aici, al doilea an la randul, publicul a optat pentru Subaru Legacy Outback (31%), pe locul doi fiind Volvo XC 70 Cross Country (30 %), iar pe trei – Audi AllRoad (27 %). Pentru a-i fi inmanat acest trofeu, pe scena a fost invitat directorul salonului Subaru Andrei Timofte, care a adus sincere multumiri organizatorilor, iar celor care au votat cu Subaru le-a sugerat un singur gand – „Think. Feel. Drive!”Unele din clasele cu o dezvoltare foarte prodigioasa, care in fiece an primeste noi membri, iar in Moldova are tot mai multi adepti, este Clasa Off-Road I (K1) (masa totala pana la 2100 kg). Aici intra modele tot-teren care, de cele mai dese ori, nu sunt destinate survolarii obstacolelor off-road, avand doar abilitati de trecere putin mai bune decat berlinele clasice cu tractiune integrala. Totusi, criteriul principal fiind masa totala, in clasa respectiva sunt prezente si cateva Off-roadere veritabile, dar de dimensiuni compacte. Si, la fel ca si in clasa Golf, pe primul loc s-a situat intemeetorul acestei clase – Toyota Rav4, care a acumulat 38 % din voturi, pe locul doi este Subaru Forester cu 28 %, iar pe trei – BMW X3 cu doar 18 %. Cel care a primit trofeul pentru clasa K1 a fost directorul salonului Toyota, D-l Sergiu Maximciuc, care a multumit organizatorilor si a mentionat ca acest model este pe piata de aproape doua decenii si a ajuns deja la a treia generatie.Si iarasi, pe scena a fost invitat unul dintre reprezentantii sponsorului traditional ai concursului – D-l Ceruta Mircea, care este unul din managerii principali al companiei “Triumf Unitried”, importatorul oficial al uleiurilor Shell in Moldova. Dansul a mentionat importanta petrecerii unui astfel de concurs, fapt ce a determinat compania pe care o reprezinta sa fie sponsor deja al doilea an la rand. Urmatoarele in clasamentul de greutate sunt off-roaderele cu masa totala pana la 3000 kg – Clasa Off-Road II (K2). Acest grup de modele tot-teren e cel mai numeros si mai divers. De cele mai multe ori aici sunt incluse modele de o larga destinatie, care combina calitati sporite de trecere cu manevrabilitatea buna pe asfalt. Unele modele pot lua la bord pana la 7 pasageri. Cel mai bun in ochii alegatorilor s-a dovedit a fi unul dintre cei mai reusiti debutanti ai anului curent – Audi Q7 cu 22 % voturi, intrecandu-i pe Hyundai Santa FE (17 %) si veteranul BMW X5 (13 %). Si din nou, pentru a primi premiul pentru victoria in aceasta clasa pe scena s-a ridicat D-l Oleg Rudenco, extraordinar de multumit de rezultatele votingului. In Clasa Off-Road III (K3) intra cele cu masa totala peste 3000 kg si, potrivit majoritatii automobilistilor, un veritabil SUV ar trebui sa arate anume asa – masiv, incapator, confortabil si cu un propulsor foarte puternic. El insufla siguranta si incredere in orice circumstante. Aceste masini sunt fiabile si slujesc multi ani fara probleme, de aceea sunt relativ rar inlocuite cu modele noi. Pe primul loc in acest an s-a situat unul dintre simbolurile Marii Britanii –RangeRover (28 % voturi), pe locul doi fiind Toyota Land Crouiser (25 %), iar pe trei – Nissan Patrol GR (14 %). In scena, pentru a primi trofeul, a fost invitat directorul salonului Land Rover, D-l Artur Gratii, care a adus multumiri organizatorilor evenimentului, precum si celor ce au acordat un vot de incredere acestui automobil.Urmatoarea clasa este inca destul de exotica pentru Moldova, fiind vorba de Clasa Pick-Up – K4. Incet dar sigur isi gasesc si ele cumparatorii. Foarte comode, acestea pot transporta orice fel de incarcaturi, chiar si motociclete sau snow-bike-uri, avand posibilitatea de a circula oriunde ca un off-road obisnuit, dar dau dovada de o practicitate mult mai mare. In premiera, asa cum aceasta clasa a fost introdusa pentru prima data in concurs, castigator a fost declarat Nissan Navarra cu 46 % voturi, urmat de Toyota HiLux cu 30 % si Mitsubishi L200cu 17. detinator al acestui trofeu va fi directorul salonului Nissan, D-l Eduard Grigoriev, care a urcat pe scena pentru a primi premiul si spune cateva lucruri interesante despre pick-up-ul castigator. Astfel, am ajuns la o alta clasa – Clasa Monovolum –L. Indiferent de dimensiunile nominale ale caroseriei, monovolumele ofera spatiul maxim posibil pasagerilor si bagajelor. Habitaclul acestora ofera cel mai inalt grad de modularitate, adica mai multe variante de aranjare a scaunelor si de stocare a bagajelor. Deseori monovolumele ofera o manevrabilitate apropiata de a unei berline. Gratie acestor calitati ele sunt preferate in familiile numeroase si procurate in scopuri corporative. Premiant in aceasta categorie a devenit Mitsubishi Grandis cu 25 % voturi, surclasand doua dintre noutatile anului – Ford S-Max (11 %) si Mazda5 (17 %). Pentru a ridica trofeul, in scena a fost invitat directorul salonului Mitsubishi, D-l Oleg Haret, care a multumit organizatorilor pentru aceasta sarbatoare si si-a expus dorinta ca astfel de evenimente sa fie petrecute in fiece an.Si ultimile, dar nu cele din urma, sunt masinile ce intra in Clasa Vehicule Comerciale – M. Masini destinate in special business-ului mic si mijlociu, cu capacitati maxime de incarcare reiesind din dimensiunile unei berline de oras. Unele variante pot fi configurate pentru a transporta pasageri, fapt ce le face extrem de utile chiar si ca masina de familie. Si iarasi, al doilea an la randul, detinator al premiului mare a devenit simpaticul Fiat Doblo Cargo, care a acumulat 28 % voturi, devansandu-i pe Peugeot Partner (22 %) si Renault Cangoo (20%). Cea, care a primit premiul pentru victorie, a fost D-na Viorica Stratila – directorul de marketing al companiei Elita 5 Auto. Dansa s-a aratat foarte multumita de trofeu, mentionand ca departamentul, la conducerea caruia se afla, face tot posibilul pentru a usura conditiile de procurare, intretinere si exploatare a automobilelor pe cale le reprezinta. Si cand toate trofeele pentru castigatorii in clase au fost impartite, prezentatorii au propus oaspetilor sa faca o pauza, pentru un pahar de sampanie si o mica gustare. Iar ca dispozitia invitatilor sa creasca si mai mult, in scena a fost invitata formatia Trigon, una dintre cele mai de succes colective de etno-jazz din Europa.Partea a doua a inceput cu decernarea premiului pentru cele mai bune vanzari. De data aceasta invingatoare a fost declarata nimeni alta decat cea, care a luat trofeul pentru Debutul anului in 2005 – Dacia Logan. Pentru a ridica premiul in scena a fost invitat directorul salonului Renault, D-l Eduard Vacaric. D-lui a exprimat sincere multumiri consumatorilor, ce au optat pentru acest automobil, precum si organizatorilor concursului, care contribuie la o dezvoltare mai intensiva a pietii auto al republicii.Cu toate ca moldovenii cumpara Dacii, ei viseaza la cu tot alta marca. Acest lucru a demonstrat castigatorul nominalizarii Marca Peferata, care s-a dovedit a fi brandul BMW. Si din nou pe scena a urcat directorului salonului BMW, D-lui Oleg Frunze. Ultimul trofeu, pentru Debutul Anului, poate fi declarat cu siguranta drept Marele Premiu decernat de publicul larg. Si nu a fost prea mare mirarea, cand prmiant s-a dovedit a fi invingatorul concursului european Car of the Year 2006, modelul Ford S-Max. Aceasta este cea mai de prestigiu nominalizare a concursului, dar si cea mai dificila alegere pentru chestionati. La titlul Debutul Anului au pretins in acest an 50 de modele – mai multe decat in oricare dintre clase. Concurenta a fost acerba, si cu atat mai mult, este onorabila si apreciabila victoria pentru acel model, care a castigat nominalizarea. Invingatorul Ford S-Max a acumulat 21 % voturi, trecand de Opel Corsa (18 %) si Audi Q7 (16 %). Pentru a ridica premiul, pe scena a fost invitat directorul salonului Ford, D-l Vadim Potorac, care a promis sa organizeze o petrecere cu aceasta ocazie. Si iata ca ceremonia a ajuns la momentul culminant – declararea celui ce va purta marele titlu de „Automobilul Anului in Moldova 2007”. Tinand publicul in suspans, prezentatorii au invitat hostess-ul sa descopere automobilul ascuns sub matase si baloane. In acest moment, sub acompaniementul artificiilor ce s-au aprins in jurul masinii, a fost facuta si declaratia oficiala – „Automobilul Anului in Moldova 2007” este Peugeot 207. Pentru a ridica Grand-Prix-ul, care se deosebeste de celelalte premii prin faptul ca a fost poleit cu aur, in scena a fost invitat directorul companiei Olmosdon Plus, d-l Alexei Gavlitchi. Foarte emotionat, dansul a multumit pentru premiul acordat, organizatorilor si sponsorilor pentru petrecerea Concursului, precum si tuturor clientilor, ce au optat pentru brandul Peugeot. Dupa aceasta, invitatii au inconjurat automobilul, admirandu-i formele voluptoase.Cu acest moment festivitatea de premiere a celui mai important eveniment auto al anului a luat sfarsit. Cu toate ca probleme au fost destul de multe, ne declaram foarte multumiti de rezultate si aducem calde multumiri celor ce ne-au sustinut pe intreg parcursul actiunii – cititorilor fideli, partenerilor si sponsorilor, promitand solemn ca in anul ce ne bate deja la usa sa dam concursului o amploare si mai mare.
0