DoxyTerra2
Acu lamuresc mai clar. Toamna prin noiemblei vroeam sa cumparam un Notebook am cautat prin toate price-urile si am ales un Toshiba(P2.8/512) de la doxy ne ducem acolo in vitrina nu era, intrebam pe domnisoarele de acolo in vitrina nu este dar il aveti, la ce ele imi raspund:"bineinteles ca este!!" la acest dialog mai intervine un baiat de acolo si spune ca notebook-ul este la depozit si trebuie sal aduca. Luam contul si ne ducem sa transferam(ceva in mine spunea ca:"sheva ni to").Dupa ce am transferat ii telefonez si le spun:"am transferat banii" ei imi raspund :"BINE VENITI PESTE 2 ZILE SI LUATI NOTEBOOK-ul" . Peste 2 zile venim ii arat contul - ia imi spune ca un moment si pleaca, peste un timp vine baiatul si spune: "Intelegeti notebook-ul sa vindut si altul nu avem Va oferim altul in loc LG(Celeron2.6/256) - LA ACELASI PRET " e normal cai spun tu ce esti prost da-mi ceea pentru ce am platit sau daca nu ai da-mi unul la fel dupa paramentri. So inceput scuzati altul nu avem daca nu doriti va intoarcem banii sau mai asteptati 2 saptamini. Am luat banii inapoi si ne-am dus la riscom.P.S. DORE Nu naibiti clienti si daca de la inceput ave sa spuneti ca nu avem acum dar va fi peste 2 saptamini, nu era problema ave sa-l cumpar cind va fi adus.