853

Votati decuplarea Mesageriei vocale pentru TEMPO!

Stimaţi utilizatori TEMPO, Stimate VOXTEL,E timpul să ne expunem clar protestul privitor la tratamentul discriminatoriu privind utilizarea mesageriei vocale.Operatorul, VOXTEL nu admite deconectarea mesageriei vocale pentru utilizatorii TEMPO.Este evident de ce procedează astfel – pentru că ne mai „rupe” din creditul disponibil. Exemplu: un telefon aflat, într-o geantă, cu tastatura deblocată, apelează un nr. pe motiv că se apasă lung tasta YES sau altă tastă programată pentru „apel direct”, numărul apelat în caz că nimeni nu recepţionează apelul redirecţionează la +373 2 9191200, adică la mesageria vocală şi în următoarele 20 min are loc înscrierea zgomotului din geanta apelantului. Evident că apelul este taxat ca unul mobil.Cei de la Serviciul Clientelă recomandă: blocaţi tastatura. Dar este natural să şi mai uiţi s-o faci. În plus mai sunt utilizatorii „mai în vârstă” care nu ştiu decât să recepţioneze apeluri, formeze numere, adesea înscrise în carnet şi nu în agenda telefonică electronică.Stimate VOXTEL, terminaţi-o cu lezarea drepturilor utilizatorilor TEMPO – introduceţi posibilitatea deconectării mesageriei vocale, nu vă costă nimic!Da, şi vă rog să nu uitaţi că utilizatorii TEMPO împreună cu cei ale pachetelor clasice care introduc plata în avans, sunt cei care vă creditează, pentru faptul că cumpără minute înainte de a le utiliza. Prin urmare, VOXTEL, ca un debitor cum se cade, ar trebui să fiţi mai receptiv la necesităţile noastre.Cu respect,Utilizatorii TEMPO PS: sper că mulţi împărtăşesc părerea, deaceea, Vă rog să daţi câte un comentariu la acest mesaj astfel încât VOXTEL să înţeleagă dimensiunea problemei.
0